17 Haziran 2013 Pazartesi

Suret-i Mahsusa

                Sokağa çıkmayan, direnişe katılmayanları anlayabilirim.
                Bu olaylar hakkında hiçbir fikri olmayanları anlayabilirim.
                Bu olaylar hakkında bir fikri olup;
                Benim gibi düşünmeyenleri anlayabilirim.
                Halen daha karşı tarafı savunanları, "Erdoğan'ın götünün kılıyık" diyenleri de anlayabilirim.
                7-24 olayları sadece yandaş basın yayın organlarından takip eden ve zihni incir çekirdeğinden daha küçük ve muhteviyatı sıfır olan insanların bu anlamsız tutumlarını da anlamaya çalışabilirim.
               Pek çok şeyi; ama pek çok şeyi anlayabilirim, anlamaya çalışabilirim, iyi niyet gösterebilirim. Fakat iyi niyetimin, sabrımın, sevgimin, saygımın... yetmediği, hiçbir işe yaramadığı anlar var. Bir kadın olarak hem cinslerimden utanç duyabileceğim "o an"dır bu işte.

Ben daha ne söyleyeyim. Zihniniz kin ve nefret kusuyor. İçinizdekini ele veriyor cümleleriniz. Ben daha  ne söyleyebilirim ki! 

                Avada kedavra büyüsü yapanlara karşı tüm iyi niyetimizle exilaro büyüsü yapmaya devam.


5 yorum:

  1. Geçenlerde birileri "Kötü söz sahibine aittir" demiş miydi? Yoksa benim yeterince bulanık zihnim, Twitterda ya da duvarlarda okuduklarını iyice karıştırmaya mı başladı?
    Her neyse.

    Sürekli "düşünün" diyoruz ama önce "insan olun" dememiz gerekiyor sanırım.

    *Wikipedia'dan Exhilaro büyüsüne de baktım ya, gam yemem artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O "birileri"nin söyledikleri, bir diğerini sürekli tutmadığı; kendini tekrar ve tekrar yalandığı için artık takip edemiyorum maalesef. O yüzden ne desen haklısın. "İnsan" olmak, insanca yaşamayı istemek bu denli mi zor! Kraldan çok, kralcı olanlara en çok üzülüyorum.
      En başından beri olaylara baktığımızda bir Harry Potter kurgusu vardı. :))

      Sil
  2. tüylerim diken diken oldu.. blogumda da sık sık söylediğim gibi "kadının kadından büyük düşmanı yok". Şu nefrete, şu aptallığa baktıkçe sinirden deliricek gibi oluyorum. Bi kadın böyle diyosa o cahil bakanlar, o saygısız "erkek"ler neler neler demez..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef bu haberi, ilk duyduğumda ben de içimden, birileri "O kadın, kadın mıdır, kız mıdır?!" diyen içi küflenmiş mantığın çirkin sesini duymuştum ve kesin birileri yine hiç olmadık şeyler söyler, demiştim. Hamileyse ne işi var öyle bir ortamda falan. Ama biz ne kadar kötü düşünürsek düşünelim olmuyor, bu kadar kötü olabiliyor içimiz. "Seda Deniz" bir kadın olarak, bir erkeğin ağzıyla, mantığıyla konuşabiliyor. Gerçi buna artık kadın, erkek diye yaftalamalar yapmakta çok saçma. Eğer bu şekilde konuşursam kendi çevremde ki inanılmaz güzel yürekli dostlarımın canını yakmış olurum ki, hiç istemem.

      Sil
  3. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    32. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil